Kata-kata Hikmah...

"Ukuran muktamad bagi seorang insan bukan terletak pada bagaimana pendiriannya tatkala dia mengalami keadaan selesa dan mudah, tetapi pendiriannya ketika saat yang mencabar dan penuh kontroversi".

--(Martin Luther King, Jr.)--

Monday, July 20, 2009

Mesyuarat Anggota Bahagian Senggara Fasiliti Jalan (BSFJ), JKR Malaysia bil. 2/2009

Pada 26 Jun 2009, telah diadakan Mesyuarat Anggota Bahagian Senggara Fasiliti Jalan, Cawangan Kejuruteraan Senggara, JKR Malaysia Sesi 2/2009. Mesyuarat dimulakan dengan ucapan Pengarah BSFJ Dato' Ir. Hj. Hamizan Mohd Inzan menyentuh tentang Misi, Visi dan Piagam Pelanggan serta seterusnya merasmikan Piagam Pelanggan yang baru Bahagian Senggara Fasiliti Jalan, JKR Malaysia.
Penceramah jemputan daripada Bahagian Pengurusan Psikologi, Jabatan Perkhidmatan Awam, Pn. Azura binti Hamdan telah menceriakan suasana Mesyuarat ini dengan sesi Taklimat Keputusan Ujian Personaliti BSFJ di mana hasil keputusannya bertujuan untuk mengenalpasti jenis personaliti seseorang pegawai.

Di sebelah petang pula, giliran penceramah jemputan kedua Ir. Dr. Abdul Aziz Bin Arshad, memberikan taklimat Do's and Don't yang mana ianya merupakan satu penyampaian mesej yang sangat berguna untuk pengetahuan semua pegawai di JKR.
...sebahagian pegawai BSFJ yang menghadiri
Mesyuarat Anggota Bahagian Senggara Fasiliti Jalan (BSFJ)
bil. 2/2009 di Ibu Pejabat JKR Malaysia, KUALA LUMPUR
bergambar kenangan bersama
Dato' Pengarah BSFJ
DATO' Ir. HJ. HAMIZAN MOHD. INZAN


Sila klik pada Arkib Blog aMbO untuk catatan-catatan yang seterusnya.....


'Dragon Fruit' (Pokok Buah Naga) di Halaman Rumah



MyBlogLog