Kata-kata Hikmah...

"Ukuran muktamad bagi seorang insan bukan terletak pada bagaimana pendiriannya tatkala dia mengalami keadaan selesa dan mudah, tetapi pendiriannya ketika saat yang mencabar dan penuh kontroversi".

--(Martin Luther King, Jr.)--

Tuesday, February 16, 2010

Bersama keluarga ke Zoo Negara




.....membawa anak-anak ke Zoo Negara






























...sorry... gambar lama ni... ha.ha.ha.ha... tahun 2001 lagi. lama dah.. sebab tak ada gambar terbaru nak dimuatkan. masuk je gambar ni. hehe.

Cuti kali ni tak ada rancangan untuk melancong bersama family kemana-manapun.

Kakak-kakak saya jemput untuk joint dia ke La Hot Spring (Kolam Air Panas Kg. La) di Besut, Terengganu sambil makan-makan BBQ di sana ketika cuti perayaan Tahun Baru Cina 2 hari lepas, tapi tak joint sebab dah banyak kali ke sana... boring la bila selalu sangat di tempat yang sama.

So, cuti CNY tahun ni duk je kat rumah... tunggu orang datang melawat kita pula... hehe... Kebetulan adik-adik ipar yang berkerja di Bentong dan Kuala Terengganu bercuti dan bermalam di rumah bersama mak mertua.

Malam tadi dalam pukul 10.30 malam bawa mereka ke Pasar Wakaf Che Yeh yang tersohor di Kelantan.. hmm apa lagi jem teruk jalan untuk ke sana dan hampir 1 jam baru sampai (5km je dari rumah) ... nak cari tempat parking kereta pun susah sebab semua parking penuh... sampai semua anak-anak tertidur dalam kereta.... telefon adik supaya dia je yang round cari parking sebab saya dah nak balik rumah.... dah penat...lain kali je lah..


Sila klik pada Arkib Blog aMbO untuk catatan-catatan yang seterusnya.....


'Dragon Fruit' (Pokok Buah Naga) di Halaman Rumah



MyBlogLog